iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

قهرمان جدید به بازی اضافه شد!!


پس از ارائهتاون هال11و یک ساختمان جدید به شکلعقابیکتصویربر روی بازی به عنوان قهرمان جدید معرفی شد و آن همبدون اطلاعاتاضافی که کسی نمی داند !درحال حاضر تعداد زیادیانتظاریک قهرمان جدید را میکشنداما ما فقطمی توانیدسایه ای از آنرا بدوننامببینید و فقطهزینه ساخت آنرا می بینید که 6000000 اکسیر بنفش مورد نیاز است  ...

گویا هنوز سوپرسل تصمیمش در مورد اینکه این مورد را ساختمان دفاعی معرفی کند و یا به عنوان یک قهرمان جدید تردید دارد و بنابراین هنوز اسم و مشخصات و اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است و حدس زده می شود این قهرمان جدید ، همان ساختمان دفاعی جدید باشد و هنوز سوپرسل شک و تردید دارد ...

آیااین است قهرمانجدید در تاون هال یازده ؟ یا شاید هم همان ساختمان دفاعی جدید است ؟
بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  


بیایید یک نگاه دقیق تر به آن کنیم !

این قهرمان را در قسمت نیرو ها می بینیم و بر خلاف قهرمانان دیگر احتیاج به اکسیر سیاده ندارد ! ومی توان به همین خاطر آنرا راحت تر بدست آورد و در دهکده مان قرار دهیم !

ساختمان پیشنیازی برای ساختن و گرفتن آن نیازی نیست بر خلاف قهرمانان دیگر که باید وسایل اکسیر سیاه از جمله منبع و دریل اکسیر سیاه را می ساختیم تا دارک اکسیر جمع کنیم و آنرا بسازیم.

شکل ظاهری آن حدس زده می شود که یک تاج بر سر آن است و یک شنل بر روی دوش و عصایی در دست  و یا شاید شکلی شبیه عقرب داشته باشد.

به هر حال یکی دو روزی باید صبر کرد و منتظر ماند ... شما چه فکری می کنید و چه حدس می زنید ... ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.