iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

جزئیات ساختمان دفاعی جدید کلش آف کلنز

در آپدیت جدید ، همراه تاون هال 11 یک ساختمان دفاعی جدید نیز در دسترس قرار گرفت و معرفی شد و ما در این پست تا اونجایی که از فیلم عملکرد این ساختمان دیدیم ، جزئیات و حدسیات خود را میخواهیم به آن بپردازیم و شما میتوانید با مطالعه این مطلب درک بهتری نسبت به این ساختمان جدید دفاعی جدید داشته باشید و با دیدن آن زیاد وحشت زده نشوید !

بنابراین بهادامه مطلبمراجعه نمایید ....

  


اکثر بازیکنان فکر می کنند که ساختمان دفاعی جدید که قرار است با تاون هال 11 بیاید بسیار قوی و شکست ناپذیر است ، البته من نمیتوانم خیلی با این قضیه مخالفت داشته باشم اما بهتر است بعضی چیز ها را شما بدانید و ما میخواهیم شما را راهنمایی کنیم تا درباره این آپدیت درک بهتری داشته باشید سعی می کنیم جزئیات را خلاصه و مطابق آنچه که دیده ایم بیان و تشریح کنیم .

اول از همه اینکه هنوز برای این ساختمان دفاعی هیچ اسمی انتخاب نشده است ، پس فعلا بیاید خودمان اسمی برای آن انتخاب نماییم و به آن بگوییم Griffin به معنای فارسی آن سیمرغ ، ضمنا میتوانیم  بر اساس ظاهری که دارد به آن White Eagle  به معنای فارسی عقاب سفید هم بگوییم اما بهتر است صبر کنیم تا با کاربرد های آن آشنا شویم ما در این مطلب به این ساختمان گریفن می گوییم تا درک بهتری از مطلب داشته باشید .با چیز های که گفته شد میتوان تا اینجا درک کرد که گریفن یک ساختمان کاملا جدید در بازی کلش اف کلنز است و تابه حال همانند این ساختمان در بازی نبوده است، اندازه ظاهری گریفن نسبتا بسیار بزرگ به نظر میرسد.

ظاهر و شکل گریفن با مشاهده سربازان دشمن در محدوده دفاعی خود تغییر می کند، سرخود را به پایین می آورد  و حفره ای روی گردن آن ایجاد میشود و سپس از آن اشعه ای بیرون آمده و بر نیرو های دشمن وارد میشود ، اشعه آن از نظر ظاهری شبیه به اینفرنو است و حفره گردن آن شباهتی به مورتار دارد که از آن توپ شلیک می شود !


محدوده حمله و مقدار آسیب رسانی

ظاهرا"  گریفن ساختمان جدیدی است که تا به حال در کلش اف کلنز دیده نشده است و محدوده دفاعی این ساختمان مطابق آنچه که در فیلم دیده شد کل دهکده می باشد !  پس این یعنی اینکه گریفن را به یک ساختمان سخت و عجیب تبدیل  می کند که هیچ مهاجمی از آن نمی تواند در امان باشد، اما خوشبختانه منطه امن نیز وجود دارد ! درست مثل مورتار که یک منطه امن درنزدیکی خودش دارد و با وارد شدن به این نقطه امن دیگر هیچ کاری نمی تواند بکند و از خود دفاع کند و  این مساله به این معناست که شما میتوانید با سرعت و نزدیک شدن به آن  و قرار گرفتن در منطقه امن مستقیما به گریفن حمله کنید بدون اینکه مورد هدف و یا آسیب قرار بگیرید.

در خصوص مقدار آسیب رسانی به نظر میرسد 50% از جان سربازان مهاجم  را میگیرد، این به این معناست که بربرین لول 7 با 125 hp (جان) نیمی از سلامت یا 62 hp خود را از دست داد. یک بربرین کینگ لول 40 در دست دیگر 4.453 hp داشت پس اگر ضربات گریفن به او بخورد او 2.200 hp سلامتی از دست خواهد داد.
این هم یک چیز جدید در بازی کلش آف کلنز است با این کار سوپرسل میخواهد استراتژی بازی را سخت تر کند و مقدار آسیب رسانی را به سربازان را منطقی تر کند و تعادل به بازی بدهد.


فرار از پرتو و آسیب از گریفن
در حال حاضر فقط دو راه برای در امان ماندن از ضربات و حملات گریفن می توان تصور کرد:

یک راه محدوده امن این ساختمان است که وارد این محدوده امن شویم و آنرا نابود کنیم و راه دیگر زمانی است که نیروهای شما در حال حرکت باشند و گریفن نتواند روی شما زوم کند و شلیک نهایی خود را که مانند یک مورتار عمل می کند را انجام دهد و به اصطلاح نیروها جاخالی دهند.

فیلم ساختمان دفاعی جدید

دانلود فیلم


دفاع از زمین و هوا
آخرین مورد اما نه کمترین مورد! این را خوب میدانیم که قطعا گریفن میتواند هم بر نیروهای زمینی و هم بر نیروهای هوایی متخاصم آسیب وارد کند و این یعنی اینکه هیچ یک از نیروهای نظامی کلش چه هوایی و جه زمینی و چه قهرمانان در برابر این ساختمان دفاعی در امان نیستندهدف سوپرسل هم سخت تر کردن بازی است تا بازیکنان بتوانند استراتژی های جدید برای حمله طراحی کنند و همانطور که قبلا دیدیم با آمدن ساختمان ایر سویپر ، راهی برای مقابله با حملات هوایی با استراتژی لاوالونیون که به شدت رایج شده بود طراحی کرد و بنظر می رسد این ساختمان گریفین را هم بیشتر برای مقابله با حملات گولم و ویزارد طراحی کرده است و این نوع حملات نیز به شدت رواج پیدا کرده است و اکثر افراد با لول بالا از آن استفاده می کنند و با این ساختمان دفاعی جدید را می توان قاتل گولم دانست ، چرا که به راحتی روی آن زوم می کند و قبل از اینکه گولم بخواهد عملیات تانک مانند خود را ایفا کند ، ضربات گریفین جان آن را نصف می کند و استراتژی حمله را خراب می کند !

آیا ساختمان دفاعی جدید قدرتمند است یا نه؟

شخصا من فکر میکنم با این مواردی که مورد بررسی قرار گرفته این ساختمان واقعا قدرتمند است، اگر چه نیروهای شما درگیر حمله با ساختمان هایی با جان زیاد شوند قطعا گریفن روی آنها زوم می کندو  آنها را نابود خواهد کرد.
قطعا سوپرسل باید با تفکر استراتژی بازی را سخت کند و قبل از انتشار این ساختمان به پیشامد های آن فکر کند. اما سوال اینجاست که چه چیزی این سخت شدن بازی را متعادل میکند؟ و مهار کننده آن چیست؟ بعضی ها می گویند قهرمان جدید که در راه است مهار کننده این ساختمان است اما باز نمیتوان مطمئن بود ، به هر حال قهرمان جدید باید سرعت زیادی داشته باشد ، سرعتی معادل گوبلین تا خود را به منطقه امن گریفین برساند و یا اینکه قدرت ضربات تخریب بالایی داشته باشد ، و همانطور که گریفین را می توان ترکیبی از اینفرنو و مورتار دانست ، قهرمان جدید هم باید ترکیبی از ویزارد یا پکا و گوبلین تصور کرد ! و از آنجا که شکل و تبلیغات و سایت مراسم clashcon بیشتر از دو سرباز پکا و ویزارد استفاده شده بود ، شاید دور از ذهن نباشد که قهرمان جدید ویژگی های این دو سرباز پرقدرت در درونش نهفته باشد.

به هر حال گفته های بالا مواردی بود که بعد از مشاهده ویدئو این ساختمان که توسط سوپرسل قرار گرفت مورد بررسی قرار گرفته است و موارد قطعی تر بعد از آمدن این ساختمان به بازی معلوم خواهد شد که آیا سوپر سل ما را شگفت زده خواهد کرد و به بازی هیجان و جان دوباره خواهد داد یا خیر ؟

پاورقی :
ضمنا بعضی ها این مطلب را به نام سایتی میدانند که فکر می کنند ما از این سایت ایرانی کپی کرده ایم و منبع اصلی و مطلب اصلی متعلق به این سایت است کهخارجیمی باشد که برای دیدنمطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

به هر حال هدف این دوستان که قصد تخریب سایت ما را دارند مشخص و معلوم است و به هرحال سایت ما به عشق شما کاربران به کارش ادامه می دهد و برنامه های مجانی را برای فروش نخواهد گذاشت !


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.