iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

چگونه دو جاینت بمب را درست استفاده کنیم؟

How to use Double Giant Bomb correctly

یکی از مهمترین قسمتهای دفاع از دهکـده مان استفاده از تله ها و بمب ها است و مهم تر این است که چگونه از این عوامل استفاده صحیح کنیم و در کجای دهکده آنرا جایگزاری کنیم که بهترین استفاده را از آنها انجام دهیم و به دشمن غارتگـر ضربه بزنیم ، در این مطلب می خواهیم استفاده صحیح از بمب های غول پیکـر یا همان جاینت بمب را به شما یاد بدهیم که چگونه آنرا در دهکده جاسازی کنیم ، با تشکر فراوان ازMistyDawneMistyDawneکه این آموزش را در اختیارمان قرار داد .

  درادامه مطلباین آموزش را مطالعه نمایید ...

  ادامه مطلب ...

دهکده زیبا

یک انیمیشـن کوتاه و زیبا از Clash A Rama بنـام دهکده زیبا که درادامه مطلبآنرا مشاهده نمایید...

  ادامه مطلب ...

سفر رایگان به فنلاند و شرکت در همایش بزرگ Clashcon

سفر رایگان به همایش بزرگ ClashCon

همانطور که مطلعید در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان94) در شهر هلسینکی کشور فنلاند همایشی برای این بازی برگزار خواهد کرد و در این همایش قرار است اتفاقات خوبی انجام شود که باید منتظر ماند و دید ، به همین مناسبت سوپرسل برای سفر رایگان به این همایش که امتیازات ویژه ای هم دارد و کاملا رایگان است و تمام هزینه های آن بر عهده سوپرسل می باشد ، مسابقه ایی برگزار کرده است که اگر شما هم می توانید شرکت کنید و یک سفر رایگان به این کشور با میزبانی سوپرسل داشته باشید و لذت ببرید !

درادامه مطلبمی توانید شرایط این سفر رایگان به همایش ClashCon را بخوانید ...

  ادامه مطلب ...

اینفرنو : یک هدف یا چند هدف؟

Inferno Tower Multi vs Single mode

برخلاف X-Bow، اینفرنو این را تغییر نمی دهد که به سربازان هوایی حمله کند یا زمینی، بلکه فقط دو حالت را دارد که یا با یک مقدار آسیب ثابت به چند سرباز حمله کند که به آنچند هدفگویند و یا به یک سرباز حمله کند و پس از چند ثانیه آسیبش به یک رقم نجومی برسد یعنی شعله آتشش زیاد می شود ، که به آنتک هدفگویند .

در این مطلب ما می خواهیم بیشتر به نحوه استفاده از این حالت ها برای دهکده مان بپردازیم که کدام حالت بهتر است ، پس بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  ادامه مطلب ...

ربات کلش آف کلنز! (Clash gamebot v4.1.1 mod)

CLASH GAME BOT 4.1.1

Clash Game Bot v4.1.1 MOD #17

آپدیت 4- مهر 1394

این برنامه مخصوصPCاست وویندوز

 نهایت ربات رایگان Clash of Clans برای هر نیاز شما است! جدیدترین نسخه “Clash of Clans Bot” که منبع باز است و مکررا به روز می شود اکنون در دسترس است.

تیم توسعه دهندگان این نرم افزار می توانند بهترین تجربه را تضمین کنند. این توسعه دهندگان بسیار ماهر هستند و آنچه را که انجام می دهند دوست دارد. در نتیجه بهترین ربات کلش آف کلنز را برای شما به ارمغان می آورند. بر خلاف بسیاری از رباتهای دیگر، این ربات منبع باز است. این به خاطر این است که شما بدانید که حساب شما امن است. این ربات هرگز اطلاعات اکانت شما را نمی پرسد! بنابراین منتظر چه هستید؟ به جلو بروید و بخشی از یک انقلاب باشید!

برای دانلود ربات و اطلاعات بیشتر بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

 

ادامه مطلب ...

آموزش حل ارور بازی

یکی از مشکلات اصلی افرادی که از دیوایسهای اندرویدی استفاده میکنند مواجهه با پیغام خطای بسته شدن ناگهانی یک برنامه اپلیکیشن یا بازی است که معمولا بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز و یا نصب بازی های دیگر در دستگاه اندرویدی خود مواجه می شوید و ما در این مطلب راه حل های موجود را برای رفع این خطا به شما خواهیم آموخت ، پس درادامه مطلببا ما باشید ...

  ادامه مطلب ...

آموزش ریست کردن دستگاه های مبتنی بر ios

ریست کردن گوشی اپل

ممکن است گاهی مواقع برای شما پیش آمده باشد که بخواهید دستگاه های مبتنی بر iOS مانند آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود را ریست کنید، اما نمی دانید چگونه؟ این مطلب بیشتر برای افرادی هم مناسب است که می خواهند با داشتن دو اپل آیدی ، دو بازی کلش آف کلنز را داشته باشند که برای تعویض و وارد شدن به اکانت دیگر بازی خود احتیاج به ریست کردن گوشی دارند این مطلب، به شما نحوه این کار را آموزش می دهد پس درادامه مطلببا ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

راهنمای کامل برنامه xmod games

ایکس مود گیمز - Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است  و به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans وBoom Beachو ... پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

همان طور که می دانیدClash Of Clansاز برترین بازی استراتژیک دنیاست و از دسته بازی های آنلاینی است که به دلیل آنلاین بود و دخیره اطلاعات در سرور بازی و ارتباط دائمی با آن هک و مود برای آن تقریبا غیر ممکن و شاید ناموجود باشد . اما در این پست قصد داریم به معرفی روشی برای مقداری تقلب در بازی بپردازیم .
ما به شما درادامه مطلببه آموزش و دانلود و رفع مشکل اجرا نشدن این برنامه در برخی از گوشی ها می پردازیم ...
 
ادامه مطلب ...

دعوت و مسابقه بین تاپ ترین کلن های سوئد،چین،کره جنوبی

پخش زنده هم اکنون اینجا کلیک کنید = YouTube

پخش زنده هم اکنون اینجا کلیک کنید = Twitch

این مسابقه به دعوت سوپرسل و در کشور کره جنوبی برگزار شده است تاریخ 24 سپتامبر ساعت صبح 11:00 - GMT کشورهای شرکت کننده در این مسابقه سوئد - چین و کره جنوبی می باشد که هم اکنون در حال پخش زنده در YouTube و Twitch است.

جهت تماشا به لینک های زیر مراجعه نمایید و عکس های شرکت کنندگان درادامه مطلبآمده است ..

 

ادامه مطلب ...

ربات حمله اتوماتیک کلش آف کلنز !( Clashbot 7.7.4-آپدیت 4)

clashbot_7_5

 دانلود جدیدترین نسخه کلش بوت Update 4, version 7.7.4 - build 1436 مخصوص PC

>>> آپدیت 1 - مهر  1394 <<<

ClashBot یک ربات یا بوت پر قدرت برای بازی Clash Of Clans می باشد. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر کند. با این نرم افزار میتوانید حداقل میزان طلا و اکسیر را برای خودتان مشخص کنید. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترین لول بالا ببرید. قابلیت استفاده از کینگ و کوئین نیز با استفاده از ClashBot امکان پذیر خواهد بود. از این نرم افزار نیز می توانید برای جنگ ها استفاده کنید. شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. شما می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر می خواهید در بازی کلش آف کلنز تقلب کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.
برای دانلود و توضیحات بیشتر و نحوه نصب و راه اندازی آن بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی clash of clans آپـدیـت امـروز یک مهر 1394 – آپـدیـت اخـتـیـاری(7.200.13)

Clash of Clans v7.200.13

Clash of Clans v7.200.13

 ورژن جدید بازی کلش آف کلنز منتشر شد !

آپدیت جدید ۳۱ شهریور – آپدیت اختیاری

جهت دانلود ورژن جدید بازی کلش آف کلنز بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  ادامه مطلب ...