iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

حل مشکل اتصال به فیسبوک در کلش آف کلنز

یکی از مشکلات در بازی کلش آف کلنز این است که شما نمی توانید بازی را به فیسبوک متصل کنید و همیشه این گزینه را در بازی تون قرمز رنگ و غیر متصل می بینید توجه داشته باشید که فیسبوک در ایرانف ی ل ت راست و دسترسی به آن ندارید و ما در این مطلب روش هایی که می توان فقط گزینه فیسبوک بازی کلش آف کلنز را متصل کرد را بررسی خواهیم کرد که درادامه مطلببه آن می پردازیم ....

  

البته دلایل زیادی برای این عدم اتصال وجود دارد و راه های زیادی هم برای حل این مشکل وجود دارد و البته یکی از دلایل بزرگ آن هم ف ی ل ت ر بودن فیسبوک در ایران است به هر حال من راه حل ها را ارائه می دهم و اگر نتیجه نگرفتید راه حل بعدی را امتحان کنید .

نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که بازی تون حتما به گوگل متصل و Save باشد و اگر نیست ابتدا این آموزش را  ((اینجا)) یا ((اینجا))  را ببینید و تاریخ / ساعت گوشی تون هم تنظیم باشد.

برای شما هم آموزش برای کاربران iOS , Android را آموزش خواهیم داد :

آموزش اتصال بازی به فیسبوک برای کاربران iOS

1. برنامه فیسبوک را باز کنید-->بر روی آیکون که بصورت سه نقطه افقی به شکل خطی  است ، ضربه می زنیم-->پنجره باز شده را به سمت پایین حرکت می دهیم .-->Log Out می زنیم.-->Confirm را می زنیم.

2. مرورگر Safari را باز می کنیم-->به facebook.com می رویم-->از اکانت خود در فیسبوک Log Out می کنیم.

3. منو Settings گوشی را باز می کنیم-->Facebook line را می زنیم-->بر روی نام اکانت خود ضربه می زنیم-->اکانت خود را حذف (delete) می کنیم توجه کنید که فقط از گوشی تان اکانت را حذف کنید .-->گزینه Remove Facebook Info option را انتخاب می کنیم-->دوباره به فیسبوک خود با اکانت خود Log In می کنیم.

4. بازی Clash Of Clans را باز می کنیم و به قسمت Settings بازی می رویم-->بر روی Sign In with Facebook ضربه می زنیم--> Done

آموزش اتصال بازی به فیسبوک برای کاربران Android

1. برنامه فیسبوک را باز کنید-->بر روی آیکون که بصورت سه نقطه افقی به شکل خطی  است ، ضربه می زنیم-->پنجره باز شده را به سمت پایین حرکت می دهیم .-->Log Out می زنیم.-->Confirm را می زنیم.

2. منوSettings گوشی را باز می کنیم-->قسمت Accounts-->قسمت Facebook-->اکانتمان را Remove می کنیم-->Confirm

3.منوSettings گوشی را باز می کنیم --> به قسمت Application Manager -->قسمت Facebook--> و سپس Clear Data می کنیم.

4. مثل مرحله شماره سه حالا از قسمتApplication Managerبازی Clash Of Clans را انتخاب و سپس Clear Data می کنیم، نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که فبل از این Clear Data بازی کلش آف کلنز تون حتما به گوگل متصل و Save باشد و اگر نیست ابتدا این آموزش را  ((اینجا)) یا ((اینجا))  را ببینید و تاریخ / ساعت گوشی تون هم تنظیم باشد.

5. گوشی خود را ریستارت می کنیم به این صورت که دکمه Power گوشی را نگه می داریم و Restart را از منو گوشی انتخاب می کنیم.-->سپس از گوشی خود قسمت device Settings را باز می کنیم-->سپس Account-->سپس به فیسبوک Login می کنیم.

6. بازی Clash Of Clans را اجرا می کنیم-->منوی Settings بازی را باز می کنیم-->به فیسبوک Sign In می کنیم-->Done

اگر هنوز در اتصال بازی کلش آف کلنز به فیسبوک مشکل دارید، مراحل زیر را دنبال کنید و با تشکر ازAkmalZawawiبرای به اشتراک گذاشتن این راه حل.

  • به اینترنت متصل شوید و سپس فیسبوک را باز کنید.
  • با دستگاه کامپیوتر به سایت ((اینجا)) بروید.
  • بر روی دکمه Send to Mobile مانند تصویر زیر کلیک کنید.

  • فیسبوک بصورت اتوماتیک به بازی کلش آف کلنز شما متصل می شود.

راه حل موثر دیگر استفاده ازمرورگر Puffinمی باشد که طبق امتحان هایی که کاربران در دو سیستم عامل iOS و Android شده است به خوبی کار می کند و جواب داده است .

مراحل کار به این شرح است :

1. تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید.

2. برنامه فیسبوک را از گوشی خود حذف می کنید و مرورگر Puffin را از اینترنت دانلود و نصب می کنید شما می توانید مرورگر Puffin را با جستجو در سرچ گوگل ، پیدا کنید و نصب کنید.

3. مرورگر Puffin را باز کنید و به آدرس فیسبوک رفته و با اکانت خود به فیسبوک خود Log In شوید.

4. وارد بازی کلش آف کلنز در گوشی شوید و به پروفایل خودتان در فیسبوک وارد شوید ، اگر هر مشکلی بود نگران نباشید و فقط Cancel را بزنید.

5. الان همه چیز Oky است.

اگر باز مشکلی بود و نتوانستید به فیسبوک متصل شوید ، سرویس دهنده اینترنت خود ( iSP ) را تغییر دهید و دوباره مراحل را امتحان کنید و یا از یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کنید و مراحل بالا را امتحان کنید.

اگر شما هم برای حل این مشکل راه حلی دارید در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.