iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

استراتژی حمله HOLO برای تون هال هشت

امروز برای تاون هال هشت ها یک استراتژی خوب معرفی کنیم ! اسم این استراتژی HOLO است و ترکیبی است از بالن و هاگ ریدر که می توانید با استفاده درست از آن ، نتایج خوبی را بدست بیاورید ، در ادامه مطلب این استراتژی را برایتان توضیح خواهیم داد و در صورتی که شما هم برای بهتر شدن این استراتژی نظری دارید در قسمت نظرات ما بنویسید ، پس بهادامه مطلبتوجه نمایید ...

  

استراتژی حمله HOLO

با استفاده از استراتژی HOLO به راحتی می توانید دشمن را نابود کنید ، این استراتژی برخلاف استراتژیهای دیگه که باید نقشه های آن خصوصیاتی داشته باشند تا به آن حمله شود نمی باشد و می توانید با این استراتژی به هر دهکده و هر نقشه ایی حمله کنید و دشمن را له کنید !

بسته به آرایش نقشه دشمن دو نوع حمله از نوع استراتژی HOLO وجود دارد :

HOLO معمولی: ابتدا بالن را پیاده می کنیم برای تخریب ساختمان های دفاعی بیرونی ، سپس ارسال هاگر رایدر ها به سمت مرکز

HOLO معکوس: ایجاد یک حمله قیفی شکل توسط هاگ رایدر ها به سمت مرکز دهکده ، بعد از نابودی ساختمان های دفاعی - سپس ارسال بالن ها برای تکمیل نابودی دهکده .

ترکـیـب ارتش در استراتـژی HOLO

بسته به نقشه دهکده دشمن شما می توانید این ترکیب را بالا و پایین کنید و کم و زیاد کنید و بسته به حریف دارد ، ولی معمولا ترکیب این استراتژی مثل زیر است :

نکته :

  • فرض می کنیم که آرمی کمپ شما 200 فضا دارد.
  • بربر و ویزارد برای مقابله با بالن و دراگون و نیروهای دیگر در کلن کسل حریف بکار می رود.
  • بدلیل سرعت پایین بالن می توان از ویزارد و آرچر برای عملیات پاکسازی ساختمانهای پراکنده دشمن استفاده کرد استفاده کرد تا نیروهایمان متفرق نشوند.
  • توصیه جدی من این است که در استفاده از این استراتژی هاگ رایدر تان  لول 4 باشد و بالن هایتان لول 5 باشد.
  • اگر مخازن و منابع تولید کننده های طلا و اکسیر دشمن زیاد در بیرون نقشه چیده شده است ، می توانید از گوبلین به جای آرچر استفاده کنید ، به علت سرعت عمل آنها در نابودی منابع دشمن که در نقشه پراکنده چیده شده است .

چگونگی انجام عملیات استراتژی HOLO

کشتن نیروهای کلن کسل

بدون توجه به هر نوع استراتژی که انجام می دهید باید شما اول از همه نیروهای کلن کسل خریف را خالی کنید که می توانید در این استراتژی از یک هاگ رایدر استفاده کنید و در ادامه می توانید با استفاده از اسپل سم ، نیروهای کلن کسل حریف را نابود کنید.

همراه با پیاده کردن دسته ای از بربرها و ویزارد ها می توانید به راحتی :

1. اگر کلن کسل در مرکز است با یک هاگ رایدر که به سمت کلن دشمن رها کنید ، میتوانید نیروهای آن را به بیرون بکشید.

2. یک بربر / آرچر را در گوشه زمین حریف پیاده کنید در قسمتی که ساختمان دفاعی دشمن به آن شلیک نکند و امن باشد.

3. وقتی که دراگون حریف به گوشه نقشه برای نابودی بربرتان آمد در پشت آن ویزارد هایتان را رها کنید سعی کنید بربر وقتی کشته شد سریعا یک بربر دیگر پیاده کنید تا ویزارد ها آسیب کمتری ببینند و بتوانند از پشت یا اطراف به آن ضربه بزنند ، بهتر است از طلسم سم هم برای کم کردن جان دراگون هم استفاده کنید.

4. اژدها کشته می شود ، شما می توانید مطالب بیشتری در مورد چگونگی کشتن نیروهای کلن کسل منجمله اژدها را در سایت ما پیدا نمایید.

چرا از آرچر به جای بربر استفاده نمی شود ؟

به خاطر اینکه ممکنه دراگون به جای حمله به بربر ها ، ویزارد ها را مورد حمله قرار دهد و محدوده حمله ویزارد برای نابودی آرچر بیشتر است و قدرت بیشتری دارد.

HOLO معمولی

در زیر می بینید که ساختمان ها پراکنده چیده شده اند و ایر دیفنس ها در مرکز هستند و همدیگر را پوشش داده اند  و ساختمانهای دفاعی بیرونی زیاد پوشش خوبی ندارند و پراکنده هستند.

همانطور که قبلا گفته شد ، از بالن ابتدا قبل از استفاده از هاگ رایدر استفاده می کنیم .

با رها کردن بالن ها می توانیم به سهولت تمام ساختمانهای بیرونی و دفاعی دشمن را نابود کنیم:

  • استفاده از یک یا دو بالون برای نابودی یک Canon یا Mortar
  • استفاده از دو یا سه بالون برای نابودی یک Archer Tower و یاWizard Tower

در تصویر زیر می بینید که به راحتی بالن ها با محاصره زمین و به راحتی تمام ساختمان های دفاعی حریف را از بین می برند.

نکته کوچک :اگر کلن کسل دشمن کمی دورتر از ساختمان ها است ، شما بعد از مرحله انجام عملیات با بالن ، عملیات کشتن کلن کسل دشمن را هم بعدش انجام دهید و زیاد تاثیری ندارد.

بیشتر ساختمانهای دفاعی در خارج از دهکده نابود شده اند و با استفاده از هاگ رایدر ها و طلسم شفا دهنده که آنها را پیاده می کنیم به سمت مرکز دهکده پیشروی کنند و البته باید در این مرحله به جاینت بمب ها نیز که باعث نابودی هاگ رایدر ها می شود هم توجه داشت .

حالا با استفاده از بربرین کینگ و نیروهای باقی مانده تان به پاکسازی ساختمان های باقی مانده می پردازید و شما در این استراتژی به راحتی ، سه ستاره در تاون هال 8 کسب می کنید.

HOLO معکوس

در زیر نقشه ای آورده ایم که به راحتی توسط HOLO معکوس ویران خواهد شد.

ما در نقشه زیر نمی توانیم از استراتژی HOLO معمولی استفاده کنیم ، چرا که ساختمان های بیرونی توسط ایردیفنس ها به شدت محافظت می شوند و اگر از بالون ها استفاده کنیم برای هر نقطه از زمین ایردیفنس و دفاع هوایی باعث مزاحمت برای آن خواهد شد و آن را مورد هدف قرار می دهد.

به علت سرعت پایین بالن ها استفاده از آن در مرحله اول فکر خوبی نیست و باید از هاگ رایدر استفاده کرد و راهی خوب برای نفوذ به مرکز نقشه هم پیدا کرد.

بعد از نگاه کردن به نقشه من دو شکاف خوب در حلقه خارجی نقشه پیدا کردم ، جایی که می توان دسته هاگ رایدر را پیاده کرد تا حمله خود را انجام دهند .

دو شکافی که دیدیم : منبع طلایی که بین آرچر تاور + مورتار است و منبع اکسیری که بین کنون + مورتار است.همچنین به راحتی حدس زدم که یک تسلای مخفی هم بین مورتار و ویزارد تاور است.

برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که هاگ رایدر ها متمرکز می شوند ابتدا 3 عدد از آنها را رها می کنیم ، از قسمت راست بالای کنون و سپس ارسال دسته ایی هاگ رایدر ها با استفاده از دو انگشتمان از قسمت بالای مورتار و از قسمت بالای ویزارد تاور

برای حفظ بیشتر جان هاگ رایدر ، می توانیم چند بالن هم بعد از اینکه هاگ ها تقریبا به مرکز دهکده رسیدند و ایردیفنس ها را هم نابود کردند رها کنیم و فقط باید صبر کنیم تا ایردیفنس ها نابود شوند و آنگاه از همه طرف بالن ها را رها می کنیم تا ساختمانها را نابود کنند .

از ویزارد ها و بربر ها و بربرکینگ هم می توانید برای پاکسازی به سرعت استفاده کنید که بعضی از بازیکنان به علت دیر استفاده کردن از آن همیشه ستارها را کامل کسب نمی کنند و دشمن را به علت کمبود وقت سه ستاره نمی توانند بکنند.

فیلم زیر هم این استراتژی را برای شما توضیح و نمایش میدهد:

DOWNLOAD


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.