iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

آپدیت اختیاری هالووین clash of clans 2015

کلش آف کلنز ورژن ۷.۲۰۰.۱۹ منتشر شد !

1 آبان- 1394

 نسخه جدید بازی بروزرسانی اختیاری است

نسخه جدیدی از بازی کلش آف کلنز ورژن ۷.۲۰۰.۱۹ منتشر شد ! اینطوری که بنظر می رسد سوپرسل قصد ندارد که این رویداد هالووین را از دست بدهد و همه ساله به هر نحوی که بتواند می خواهد تحولی در بازی ایجاد کند و گویا به این جشن هالووین علاقه خاصی دارد ! اگر شما به فروشگاه گوگل و یا اپل استور خود مراجعه کنید با نسخه آپدیت اختیاری بازی کلش آف کلنز روبرو خواهید شد ...

جهت توضیحات و دانلود بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  

این یکآپدیت اختیاریاست و حال و هوای بازی کلش آف کلنزتان را به حالت هالووین می برد و تغییراتی در ظاهر بازی ایجاد می کند و موانعی به شما می دهد که با پاک کردن آن پاداش های خاص به شما می دهد موانع به شکل اشباح و جن هستند و همچنین استفاده از طلسم ها هم به شکل شبح و روح هایی داخل آن می باشد و همچنین تصویر لودینگ ورود به بازی هم هالووینی شده است !

همچنین دیگ یا پاتیل هالووین هم برای شما به ارمغان خواهد آورد و جزء موانع خواهد بود که برای پاک کردن آن 25000 اکسیر مصرف می کند و جایزه ایی که می دهد 75000 اکسیر است که کلا 50000 اکسیر سود می شود و نظر من این است که این قابلمه را یادگاری نگه داریم !

همچنین کارخانه طلسم سازی را می توان به مدت یک هفته و دوساعت به دوساعت با یک جم بوست کنیم که شاید برای عده ای جالب باشد که بیشتر با عملکرد طلسم ها و استفاده از آن آشنا شوند.

این آپدیت منتشر شده هنوز رخداد بزرگ و آپدیت بزرگ هالووین 2015 نیست !

این آپدیت فقط حال و هوای بازی شما را به هالووین تغییر می دهد و فعلا خبری از آن رخداد بزرگ و آپدیت بزرگ نیست و باید همچنان چشم به راه ماند !

البته بنظر می رسد که خبرهایی از این آپدیت بزرگ در مراسمClashConاعلام شود و بعد از پایان این مراسم هالووین که تقریبا اواسط ماه نوامبر می شود و تقریبا هفته بعد از مراسمClashConمی شود و پایان مراسم هالووین هم می شود ، نسخه آپدیت بزرگ خود را منتشر کند.

به هرحال تا آن موقع به دهکده ها حمله کنید و غارت کنید و کارخانه طلسم سازی خود را هم بوست کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید و منابعتان را ذخیره کنید ، چرا که برای آپدیت جدید حتما به طلا و اکسیر نیاز خواهید داشت و منابع خود را پر نگه دارید تا روز بزرگ آپدیت معطل طلا یا اکسیر نباشید !

در ادامه می توانید ورژن هالووین 2015 را برایاندرویدوiOSدانلود نمایید :

--------------------------------------------------------------

Android

راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY

1- روی لینک بالا کلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپدانلود با تاخیر ومحدودرا انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود70ثانیهاست و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان "ایجاد لینک دانلود" روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام "دانلودفایل" که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید.

--------------------------------------------------------------

iOS

--------------------------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.