iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

نسخه بینهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (FHX clash of clans)

fhx

(ورژن 7.200.12)

آپدیت 30 شهریور 1394

خوب در این قسمت برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیزه بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام FHX Clash Of Clansکه در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایتجم!!!می توانید به قبایل دیگر هم حمله کنید و سرباز های جدیدی بنامP.E.K.K.A Kings,Goblin Kings,Dragon Kings,Giant Kings هم موجود است!

همچنین در این بازی ساختمان های جدیدی بنام Dragon Tower,Witch Tower,Archer Tower,Barbarian Tower موجود است و AirSweeper هم اضافه شده است با اضافه شدن این تجهیزات جدید جذابیت این بازی بیشتر شده است .

این بازی مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی تان است و ربطی به آن بازی ندارد و مشکلی برای بازی قبلی بوجود نمی آید و میتوانید با خیالی آسوده بازی کنید!

  

این نسخه احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...


سوالات متداول شما :


لینک دانلود بازی کجاست ؟

پاسخ :لینک دانلود در پایین همین صفحه قرار دارد که با کلیک کردن روی آن بازی دانلود می شود ! که لینکها یا در صفحات آپلود رایگان قرار دارد و یا در همین خود وبلاگ قرار داده ایم ، برای دانلود سریعتر بایدف ی ل ت ر ش ک نخود را قطع نمایید و سپس فایل را دانلود کنید.

آیا این بازی به نسخه کلش  اصلی ایرادی وارد می کند و ما با استفاده از این بازی، در کلش آف کلنز اصلی بن می شویم ؟

پاسخ :خیر ! این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

من هر کاری می کنم به بازی وارد نمی شوم ! چه کار کنم ؟

پاسخ:این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید.(http://ucslist.net) -همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است که توضیح دادیم چکار کنید.

آدرس و مشخصات سرور FHX-Clash Of Clans بازی چیست ؟
پاسخ :با مراجعه به آدرس زیرhttp://www.fhx-server.com

تصویری از محیط بازی

تصویری از محیط بازی


فقط مخصوص اندروید موجود است
این بازی بر روی پنج سرور جداگانه A و B و C و AB و Alternativeقرار دارد که هرکدام فایل جداگانه دارد و اگر فایل سرورAرا دانلود کردید و موفق به ورود به بازی نشدید سرور های B و  C و ... را هم دانلود و نصب و امتحان کنید.
دانلود سرورFHX-A
دانلود سرورFHX-B
دانلود سرورFHX-C
دانلود سرورFHX-AB
دانلود سرور
FHX-Server Alternative

راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY

1- روی لینک بالا کلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپدانلود با تاخیر ومحدودرا انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود70ثانیهاست و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان "ایجاد لینک دانلود" روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام "دانلودفایل" که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید

-------------------------------------------------------------

اطلاع از وضعیت سرور بازی :

در صورتی که در شکل زیر وضعیت سرور بازیOnlineنوشته شده باشد بازی را اجرا کنید و وارد شوید و در صورتی کهOfflineنوشته بود ، نمی توانید به بازی وارد شوید و در ساعتی دیگر مراجعه کنید.

وضعیت سرور نسخه(ورژن 7.200.12)












در آخر ذکر چند یادآوری مهم :

    با توجه به این که سرور این بازی از سرور اصلی جداست بنابراین خیلی پایدار نیستند و زمانی که سرور ها آفلاین و یا شلوغ باشد وارد بازی نمی شود پس اگه دید لود نشد در زمان های دیگر وارد بازی بشوید و صبر کنید تا سرور آنلاین و یا خلوت شود و سوال نپرسید که چرا من نمی توانم وارد بازی بشوم.
  •     کسانی که نقشه برای آنها سیو نمی شود مثلا بعد از انجام تغییرات در بازی یا آپگرید وسایل و .... بدین صورت عمل کنند :
  •     یک گزینه به شکل دست سمت راست تصویر هست بزنند.بعد گزینه Edit Layout را برنند و بعد هم Save را بزنید
  •     این نسخه ها هیچ آسیبی به کلش نسخه اصلی وارد نمیکند وبیشتر برای سرگرمی وتمرین میباشد.
  •     این نسخه های با اندروید 5و بالاتر سازگار نیست به گفته بعضی از دوستان در نظرها در صورتی نسخه اصلی بازی پاک کنید این نسخه ها رو اندروید 5 هم امکان نصب دارد .
  •     در این نسخه چند سرور وجود دارد و هر سرور قابلیت های خاص خودش را دارد مثلا در سرور C نسخه ساده میباشد مثل بازی اصلی کلش اف کلنز  .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.