iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

یک سبک عالی اتک وار برای تون هال 9 + ویدیو

سلام

همتون میدونین که اتک زدن تو تاون هال ۹ گستره زیادی داره با هرچیزی میشه اتک زد می شه هزار ترکیب مختلف رو پیاده کرد ومپ حریف رو به چالش سه استار کشوند. (بالن و لاوا/گولم ویز بالن لاوا/هوگ/گولم ویز هوگ/گولم ویچ پکا/جاینت ویز/جاینت هوگ ویز و….)

 

گولم آپ نکردین؟ویچ ماکس ندارین؟لاوای آپ شده ندارین ؟حریف قویتر از شماست؟ 

 

Screenshot_2015-09-13-07-42-07

این پروفایل نمونه متعلق به یکی از بازکنان فعال تو کلن خودمه که (در ادامه فیلم اتک وارش رو می بینید)با پروفایل ضعیفش همیشه قوی ظاهر میشه اونم فقط به خاطر سبکی که به همه هم کلنی هام آموزش دادم.قرار نیست همه نیروها  ماکس باشن و ماکسر ها اتک یاد بگیرن.


 پس برای آموزش سبک اتک وار به ادامه مطالب مراجعه کنید...

  

میخام روشی رو بهتون یاد بدم که خیلی ارزونه.. (نیاز به هیچ نیروی دارکی نداره فقط الکسیر) خیلی سریع و خیلی دقیقه.مپ دشمن با هر لول از دیوار و هر سطح از قدرت ساختمان های دفاعی تخریب میشه ،درصد موفقیت این ترکیب ۱۰۰%.

 

تنها مشکل اینه که بیشتر از دو ستاره نمیتونین بگیرین ولی خوبیش اینه گرفتن دو ستاره از هر مپی با هر لولی حتمیه.حتی با این روش میتونید تاون هال های ۱۰ رو هم تخریب کنید  و دو استار بزنید در ادامه با تماشای فیلم ها بیشتر متوجه سبک میشید.

 

ترکیب رو میتونین از فیلم هایی که از کلن گرفتم کپی کنید و فقط باید دقت کنید که یک پکا از دوستانتون توی کستل به همراه داشته باشید و از تعداد ارچر ها و بربر ها کسر نکنین چون معلوم نیست تو کستل چی دارن و چقدر ممکنه درصد کم بیارین میتونید دو مینیون رو با کسر ۴ آرچر با خودتون ببرید که جایی که توپ ها قرار دارن و ارچر تاور و ویز تاوری حضور نداره اونارو برای گرفتن درصد بیشتر خرج کنید.

 

فیلم اول اتک به تاون هال ۱۰ با جاینت ۶:

فیلم اتک دوم به تاون هال ۹  با جاینت  ۶:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.