iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

آموزش رفع شدن خطای Xmod Games

انجمن تخصصی ایران کلش

زمانی که گوشی شما روت است و هنگام اجرای برنامه XmodGames ، باز هم پیام تصویر بالا آمده است و خطای : گوشی شما باید روت باشد را می دهد ، باید بدانید که باید به برنامه XmodGames دسترسی روت را بدهید که نحوه دادن دسترسی روت به برنامه به صورت زیر است ، که درادامه مطلبآنرا آموزش خواهیم داد ....

  

 راه حل چیست ؟

1. اگه برنامه XmodGames روی گوشیتان نصب هست آنرا پاک کنید و دوباره نصب کنید .


دانلود آخرین نسخه ایکس مود گیم( اندروید )


دانلود آخرین نسخه ایکس مود گیم( iOS )



2. وقتی برنامه XmodGames را نصب و اجرا می کنید ، برنامه روتی می آید که گوشی تان را با آن روت کردید و اجازه می خواهد که دسترسی روت به برنامه بدهد و از آنجا که برنامه ایکس مود تنها در محیط روت شده اجرا می شود باید به آن دسترسی روت بدهید که برایتان دو گزینه می آورد که یکی نام "Deny" به معنایعدم پذیرشو دیگری گزینه "Grant" به معنایاجازه دادنمی آید که شما باید اجازه بدهید و گزینه Grant را انتخاب کنید که ممکن است این گزینه با توجه به برنامه روت نصب شده بر روی گوشی شما بصورت نوشتاری دیگری باشد که به هر حال آن را انتخاب می کنید و دکمه Deny را انتخابنکنید.

3. زبان گوشی روی حتما باید بر روی English تنظیم شده باشد و همچنین زبان بازی کلش آف کلنز هم به همین صورت روی English تنظیم باشد.

4. طبق نسخه بازی کلش آف کلنز ،  نسخهمودکلشداخل XmodGames را در داخل برنامه دانلود کنید و سپس از طریق برنامه XmodGames به داخل بازی کلش آف کلنز وارد شوید و دیگر خطای 4 پرسش را از شما نمی کند.

*نکته آخر اینکه برنامه XmodGames بر روی بلواستکس ( چه روت شده و چه روت نشده ) به هیچ وجه اجرا نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.