iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

جمع آوری منابع در مقابل ورود های روزانه به بازی

در این مطلب یک بررسی و تجزیه تحلیل می کنیم که ورود های روزانه ما به بازی در جمع آوری منابع خود چه تاثیری خواهد داشت ، که اگر یک یا چند بار به بازی ورود داشته باشیم ، آیا تاثیری خواهد داشت که پیشرفتی داشته باشیم یا خیر و منابع ما کمتر می شود یا بیشتر !

که نتیجه این بود که اگر شما به دهکده خود مراجعه نکنید و هیچ نقشه و طرح جالبی هم دهکده شما نداشته باشد و 1,000,000 طلا/اکسیر در منابع داشته باشید و همچنین کالکتور های خود ، همزمان تمام آنها با حمله به دهکده تان به سرقت می رود.

برای بررسی بیشتر بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  

در واقع شما 75 درصد از منابع خود را در عرض دو هفته از دست می دهید اگر به بازی تان وارد نشوید و منابع را جمع آوری نکنید و اگر در بیست و چهار ساعت شبانه روز ، فقطچهار باربه دهکده تان وارد شوید ، پشرفت بهتری برای دهکده تان خواهید داشت .

خب چطور این جدول طراحی شده است ؟

اگر شما 1,000,000 طلا/اکسیر در منابع خود (Storages) و همچنین شش کالکتور های تولید کننده ماکسیمم خود داشته باشید. اگر یا بازیکن با سطح تاون هال خودتان به شما حمله کرد 50 درصد از Mines و  Collectors طلا و اکسیر شما را غارت می کند و 20 درصد هم از منابع (Storages) شما را طبق محاسبات بازی غارت می کند .

پس جمع کردن طلا/اکسیر خود از تولید کنند هایمان و انتقال آنها به منابع مان (Storages) یک مزیت بزرگ به حساب می آید چرا که دشمنان کمتر می توانند با طراحی درست نقشه مان ، به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین این مورد یک فکر اساسی و پایه است برای هر بازیکنی که به بازی وارد شود و آنرا به حال خود رها نکند و طلا/اکسیر های تولید شده را در طول شبانه روز به منابع خود انتقال دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.