iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

راه های کسب دارک الکسیر

چندین راه خوب برای به دست آوردن دارک الکسیرdark

 برای مشاهده بیش تر مطلب به ادامه مطالب مراجعه کنید...

  

مطمئنا اگر  شما  در تون حال 8 هستید ، به شدت برای بردن گولم به لول 2 و هوگ رایدر به لول 4 یا حتی ارتقا باربارین کینگ به لول 10 تحت فشارید . بعضی اوقات با چشم پوشی از ارتقا گولم و هوگ ، به تون حال 9 میروید به امید اینکه اوضاع بهتر شود اما متوجه میشوید که کلی کار همزمان سرتان ریخته است . پس بهتر است در همان تون حال 8 تمام سربازان خود را مکس کنید .

یا گاهی اوقات میخواهید همزمان با به دست اوردن گلدgold و الکسیر elixir، دارک الکسیرdark هم به دست بیاورید و سربازانتان را ارتقا بدهید

من میخواهم به شما چند نکته ی ساده اما تاثیر گزار در مورد به دست آوردن و حفاظت از دارک الکسیر بگویم .dark

اگر چه راهنمایی های من بسیار ساده و آسان است و در مطالب قبل به آنها اشاره شده است ، اما بیشتر بازیکنان به این ها توجه نمیکنند و من میخواهم که شما را در مورد اهمیت این نکته ها آگاه کنم .

 

1-ارتقا دارک الکسیر دریل به سطح آخر در تون حال 8 Dark_Elixir_Drill3

 

شما روزانه میتوانید در تون حال 7، 1080dark دارک الکسیر ، در تون حال 8 ،2160dark دارک الکسیر و در حتی در تون حال 9 ،4800darkدارک الکسیر از دارک دریل های خود برداشت کنید.

با این اوضاع حساب کنید که در دراز مدت چقدر دارک الکسیر میتوانید از دارک دریل های خود برداشت کنید .

 

 

2-رفتن به لیگ کریستال برای پاداش دارک الکسیر

میدانم که بسیاری از بازیکنان فکر میکنند که پیدا کردن و زدن لوت خوب در لیگ کریستال بسیار سخت تر از لیگ های گلد و سیلور است . اما زیاد سخت نیست . شما میتوانید در اتک هایتان ، افراد بسیاری را مانند خودتان در لیگ کریستال پیدا کنید حتی می توانید افراد سطح بالایی با الکسیر کالکتور ها و گلد ماین  های پر پیدا کنید که لوت دلچسبی را به شما میدهند .

همچنین اگر روزانه 5 اتک موفق در لیگ کریستال 2  بزنید ، 1000dark دارک الکسیر به جیب میزنید که مقدار بالایی است .

 

 

3-داشتن یک مپ خوب برای حفاظت از دارک الکسیر

نگاهی به مپ های خوب حفاظت از دارک الکسیر بکنید و یک مپ خوب بچینید. ببینید که چگونه کار میکنند و از آن ها الهام بگیرید و مپ مخصوص خودتان را بچینید .

 

فکر میکنم با پیروی از این سه نکته ی ساده ، هیچ بازیکن تون حال 9 نباشد که پس از 2 هفته نتواند گولم خود را به سطح 4 ارتقاء کند .

 

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.