iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

روش تله گذاری دو تایی در کلش اف کلنز

برای مشاهده کامل مطلب به ادامه مطالب مراجعه کنید..

 

دوتله بهتر از یکی است!

این تقریبا یک ضرب المثل است که دوتا بهتر از یکی است. بعضی از تله ها ، بهتر است که جفت جفت و کنار هم باشند تا تاثیر بیشتری بگذارند و دفاع بهتری از خود نشان دهند.

 

•    بمب هوا (air bomb)

این بمب های هوایی ، باید داخل بیس باشند تا براحتی از جای خود کنده نشوند. وقتی بالن ها بصورت گروهی می آیند ، دو بمب هوایی بخوبی میتوانند از آنها استقبال کنند. همچنین ، جلوی دراگون نیز عکس العمل خوبی نشان میدهند و آسیب جدی به آنها میزنند.

تله گذاری

 •    Air mine ها

اینها بسیار قوی تر از بمب های هوایی معمولی هستند و بهترین تله برای نابود کردن لاوا محسوب میشوند. پس بهتر است که نزدیک ایردیفنس ها باشند. حال با ترکیب یک air mine و یک air bomb کنارهم ، شما میتوانید از هرجهت (ضد لاوا ، ضد بالن ، ضد دراگون) آسوده خاطر باشید.

تله گذاریتله گذاری

 •    جاینت بمب ها

جاینت بمب ها بهترین تله ی روی زمین برای مقابله در برابر سرباز های قوی هستند. از مهمترین اهداف آنها ، میتوان هوگ ها را نام برد. کافی است آنها را درجای مناسبی بگذاریم که بیشترین تعداد هوگ را به سمت خود بکشند.

تله گذاری

همچنین ، با نزدیک کردن آنها به دفاعی ها ، میتوانید جلوی گالم ها و جاینت ها را نیز بگیرید.

•    فنر ها و بمب های کوچک

این دو تله از جمله تله های زمینی برای مقابله در برابر جاینت ها و هوگ ها هستند . در نتیجه ، بهتر است نزدیک دفاعی ها و در مسیر عبور جاینت ها قرار بگیرند تا بهترین بازخورد را داشته باشند.

اگر شما با دسته ای از جاینت ها روبرو باشید ، دو فنر کنار هم حداقل میتوانند 6 جاینت را نابود کنند و کمک زیادی به دفاعی ها بکنند.

تله گذاری
تله گذاری

بسیاری فکر میکنند که تله ها باید دور قلعه بوده و بیرون قرار بگیرند. اما اگر کمی دقت کنید ، حریف همیشه با فرستادن یک سرباز ساده ، تله های بیرونی را خنثی میکند. و اگر این کار را هم نکند ، با چنان قدرتی حمله را شروع میکند که تله ها اهمیتی برایش نخواهند داشت. پس بهترین کار این است که تله ها را داخل قلعه قرار دهیم تا بتوانند سرباز های باقی مانده را که دفاعی ها نیمی از جان آنها را گرفته اند ، از پای درآورند.
شما چه ایده ای برای چیدن تله ها دارید؟؟؟
آیا راه بهتری برای استفاده از آنها هست ؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.