iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

نسخه جدید برنامه Xmod Games v 2.1.0 منتشر شد !!!

دانلود Xmodgames 2.1.0 - برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید

XMODGAMES v2.1.0

آپدیت جدید28 شهریور 1394

نسخه جدید برنامهXMODGames با امکانات جدید منتشر شد ...

برای دانلود این برنامه برای اندروید و ios بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  

Xmodgames  نام بهترین نرم افزار هک و مود کردن بازی های اندروید است. توسط این نرم افزار می توانید بازی های محبوب و رایگان اندروید را هک کرده و مقادیر مختلف در آنها مثل پول، طلا، سکه و… را افزایش داده یا بی نهایت کنید. Xmodgames به کاربران کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنند، بازدهی بازی ها را بهبود ببخشند و تجربه بهتری از انجام آنها داشته باشند. در حقیقت با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی نیست که نسخه های مود شده بازی های اندروید را از سایت های مختلف دانلود کنید و خیلی راحت و سریع می توانید همه آنها را در یک مکان داشته باشید. همچنین با ارائه نسخه های جدیدی بازی ها، مود آنها نیز در مدتی کوتاه بروز می شود. نرم افزار امن، رایگان و فاقد پلاگین های مخرب است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار Xmodgames :

- مدیریتی سرتاسری برای بازی ها :
Xmodgames می تواند به صورت خودکار خود را با بازی های موجود در دستگاه شما مطابقت دهد. نصب مودها بسیار آسان است و بازی مورد نظر تنها با یک کلیک اجرا می شود. نرم افزار دارای رابطی عالی است و شما می توانید به راحتی کنترلی عالی بر روی تمامی بازی های موجود در دستگاه خود داشته باشید.

- پیش افتادن از حریفان :
بهترین و مناسب ترین مودهای بازی ها در نرم افزار، توسط تیمی حرفه ای ساخته و توسعه داده می شوند. مهم نیست بازی ها چه سبکی داشته باشند، Xmodgames می تواند تجربه ای لذت بخش از انجام بازی های محبوب اندروید را به شما ارائه دهد و شما را از حریفانتان در بازی ها پیش بیاندازد!

- هزاران مود برای صدها بازی شناخته شده: نسخه مودها به مرور و به وقتش بروز رسانی شده و شما را در داغ ترین و محبوب ترین بازی ها بروز نگه می دارند. نسخه مودها همراه با ارائه نسخه جدید بازی ها بروز می شوند و شما برای دریافت نسخه های مود شده بازی ها دیگر نیازی به دانلود حجم کلی بازی ها ندارید. شما می توانید جدیدترین، بهترین و گسترده ترین پوشش مودهای بازی ها را برای اولین بار توسط یک نرم افزار به صورت یکجا داشته باشید.

سایر ویژگی ها :
– مدیریت همه جانبه برای بازی ها، یک دکمه برای راه اندازی.
– Xmodgames می تواند بازی های شما را به صورت خودکار با دستگاه شما تطبیق دهد؛ این برای نصب مود ها و اجرای بازی بسیار آسان است و با یک کلیک یک دکمه انجام می شود. شما می توانید تمام بازی های دستگاه خود را کنترل کنید.
– مود های فوق العاده بازی، از حریفان خود پیشی بگیرید
– با ملاحظه ترین و مناسب ترین مودهای بازی، ارائه شده توسط حرفه ای ترین تیم توسعه. نوع بازی مهم نیست: کارت، استراتژی، پازل یا تخته، xmodgames به شما اجازه می دهد از بازی ها لذت برید و از رقبای خود فورا پیشی بگیرید.
– هزاران مود برای صدها بازی؛ نسخه مودها به موقع به رور می شوند
– با داغ ترین و محبوب ترین بازی ها به روز باشید؛ xmodgames مودها را برای آنها فراهم می کند. نسخه مودها با توجه به نسخه بازی ها به موقع به روز می شوند. شما می توانید جدیدترین، بهترین و مودهای بازی پوشش داده شده برای اولین بار را تجربه کنید.

-امکان عکسبرداری و فیلمبرداری از حملات بازی خود و به اشتراک گذاری آنها با دوستانتان.


برخی از بازی های پشتیبانی شده:
– Clash of Clans
– MineCraft PE
– Candy Crush Saga
– Pet Rescue Saga
– Farm Heroes Saga
– Piano Tiles
– Summoners War
– Angry Birds GO
– Ace Fishing
– 2048
– Plants vs. Zombies 2
– Who Stole Me ?
– Subway Surfers
– Bubble Witch Saga 2
– Epic Heroes
– Cheating Tom
– The Sims Freeplay
– Spider Man Unlimited
– The Simpsons : Tapped Out
– 8 Ball Pool
– Asphalt 8 : Airborne
– Modern War
– Shadow Fight 2
– Injustice : Gods Among Us
– Godus
– Candy Crush Soda Saga
– Guns Girl – School DayZ
– Boom Beach
– Dead Trigger 2
– Kritika: The White Knights
– Angry Birds Transformers
– Heroes Charge
– Real Racing 3
– و ...

توجه:


-این نرم افزار نیاز به روت دارد برای آموزش روت کردن دستگاه خود اینجا کلیک کنید

نحوه نصب برنامه :

نرم افزار را نصب کنید و اجرا کنید(در آخر همین پست)

لیستی از بازیهایی که در گوشی خود نصب کرده اید نشان داده می شود .

در لیست بازی کلش اف کلنز را پیدا کنید.

بر روی عکس بازی کلیک کنید ولی دکمهLaunchرانزنید.

در پنجره باز  شدهMod Insalled  را کلیک می کنیم و مود بازی را نصب می کنیم .

لحظاتی صبر می کنیم تا مود برنامه نصب شود و سپس گزینه Launch را می زنیم و وارد بازی کلش آف کلنز می شویم(خود برنامه xmodgames بازی کلش آف کلنز را با زدنLaunchباز می کند.)

بعد از زدن گزینه Launch شما وارد بازی می شوید و در کنار صفحه بازی علامت را مشاهده خواهید نمود .

در صورتی که این علامت را نداشتید ، یک بار هم نرم افزار Xmodgames و هم بازی Clash Of Clans را از Application manager گوشی خود force Stop نموده و مجدد مراحل بالا را تکرار نمایید.

بعد از کلیک کردن روی علامت منویی مشابه شکل زیر باز می شود - که برای اینکه در صفحه سایت جا بشود ما منوی آن را نصف کردیم و در دو عکس نمایش دادیم - در گوشی یا تبلت شما این منو ها در زیر هم  و یک تکه می باشد .

یکی از قابلیت های خوب برنامه ایکس مود گیم ، زدن اتک های شبیه سازی شده به دهکده های مختلف و یا حتی دهکده های هم کلنی خود است و یا حتی نفر اول دنیا ! البته هیچ چیز برای شما Save نمی شود و هیچ منابعی هم بدست نمی آورید و هیچ سربازی هم از شما از بین نمی رود ! این فقط برای تمرین خوب است و یا حتی در کلن وار اگر بخواهید ببینید با کدام سرباز ها می توانید حریف خودتان را ستاره دار کنید !

با انتخاب این گزینه سرباز های مصنوعی و شبیه سازی شده از هر نوعی که بخواهید می توانید بسازید و سپس به دهکده حریف حمله کنید و خود را بسنجید و تمرین کنید و باید توجه داشته باشید که در دهکده حریف تله ها و بمب ها نمایش داده نمی شوند و نیروهای کلن کسل حریف هم نشان داده نمی شود و این یک نقطه ضعف برای برنامه ایکس مود به حساب می آید.

در حال حاضر بابه روز رسانیهای جدید ایکس مود گیمز در  Sandbox Attack جدید آن و حملات شبیه سازی شده می توانید :

-برای کلن کسل می توانید حداکثر 35 سرباز انتخاب کنید.

-می توانید به تعداد نامحدود نیرو برای خود بسازید و استراتژی خود را انتخاب کنید و تست کنید و سپس حمله واقعی خود را انجام دهید.

برای این کار و حملات شبیه سازی شده با بی نهایت نیرو به این صورت عمل کنید :

1- روی علامت در بازی کلیک می کنیم

2- در پنجره باز شده Sandbox Attak را به حالت ON تغییر می دهیم . و همه گزینه های دیگر باید به حالت OFF باشد .

3- گزینه Set target’s Castle Troops را می توانید تنظیم کنید که در کلن کسل دشمن چه چیزی باشد که اختیاری است و می توانید نیرویی برای دشمن در نظر نگیرید - می توانید از این موضوع برای تمرین خالی کردن کسل دشمن انتخاب کنید و تمرین کنید.

4- گزینه Set own Troops می توانید انتخاب کنید با چه نیروهایی حمله کنید که تعداد آن اختیاری است و بیشتر از آنچه که ظرفیت آرمی کمپ هاتون هست می توانید ، انتخاب کنید . مثلا می توانید 402 تا گولم انتخاب کنید و بسازید ! و همان موقع هم ساخته می شود و زمان و هزینه ای نمی برد.

5- برای حمله به هر دهکده ایی هم کافی است Scout را در کلن وار بزنید و یا برای حملات معمولی از دهکده ایی دیدن کنید و می توانید حمله کنید ، لوت های بدست آمده در بازی هم ثبت نمی شود و نه لوتی بدست می آورید و نه هزینه ایی از دست می دهید.

6 - حال از حمله تمرینی خود لذت ببرید .

برای حمله واقعی باید Sandbox Attak را به حالت OFF در آورید و حمله واقعی خود را انجام دهید.

به عنوان مثال من می خواهم با این تعداد نیرو ها به دهکده حریف حمله آزمایشی خودم را انجام دهم .

و در این قسمت می بینیم که با تعداد نا محدودی سرباز حمله کردیم ! به تعداد پکا و گولم ها توجه کنید ! البته شما می توانید برای آزمایش دقیق و تست اتک تعداد سرباز ها را مطابق با آنچه که می خواهید بسازید ، تنظیم کنید.

این گزینه برای کاربرانی که دائما به دنبال نسخه های هک شده هستند نیز می تواند جذاب باشد و به تعداد زیاد نیرو بسازند و به هر کسی که دوست داشتند حمله کنند!

راهنمای دیگر گزینه های XMODGAMES  برای حمله و جستجوی حریف

 Gold more than: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، طلایشان بیشتر از این عدد باشد ، شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا طلای بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Elixir more than: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد  ، اکسیرشان بیشتر از این عدد باشد. شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا اکسیر بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Dark Elixir more than: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، دارک اکسیر شان بیشتر از این عدد باشد ،  شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا دارک اکسیر شان بیشتر از ۱۰۰۰۰۰


Get trophy more than: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، تعداد کاپ شان بیشتر از این عدد باشد .


Max town hall level: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، حداکثر لول خانه اصلی شان این عدد باشد.


Meet all conditions: یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، همه شرایط گزینه های بالا را داشته باشند. برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید


Search Switch: با روشن گذاشتن این گزینه دیگر نیازی به زدن دکمه Next ندارید و برنامه خودش به سرعت به دنبال روستایی با شرایطی که تعیین کردید میگردد و برای شما می آورد! برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید


Keep Active: فعال نگه داشتن برنامه و همیشه آنلاین بودن در بازی ، برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید


Sandbox Attack: با روشن کردن این گزینه شما به هر نقشه ای که میخواهید چه در کلن خودتان باشد چه در هر کلن دیگری می توانید اتک بزنید ، البته این اتک فقط برای دستگرمی هست  برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید ……..توجه کنید برای استفاده ، بعد از روشن کردن آن ، هر روستایی که میخواهید به آن اتک بزنید باید با زدن scout  به صورت معمولی به دیدن آن برید که در بالا توضیح دادیم.


Sound Switch :اگر روشن باشد هنگام پیدا کردن نقشه دلخواه ، آهنگ بازی به صدا در می آید و شما را خبر می کند .

برخی از مشکلات ایکس مود گیم از جمله عدم نمایش و عدم اجرای ایکس مود در این صفحه پاسخ داده است .(کلیک کنید)

پیدا کردن تاون هال بیرون توسط برنامه ایکس مود

در این آپدیت شما میتونید تاون هال بیرون از نقشه پیدا کنید؟
خوب شما در این آپدیت جدید میتونید با قرار دادن عدد یک در جلویTown Hall Near Edgeمیتونید به دنبال تاون هال بیرون از نقشه بگردید.

این ویژگی خوب باعث میشه شما زمان خیلی زیادی رو که صرف جستجوی یک تاون هال بیرون از نقشه کردید صرفه جویی کنید.

مدت ها بگردید تا اخرش یک تاون هال بیرون از نقشه پیدا کنید ولی اینجوری میتونید به راحتی یک تاون هال رو در بیرون از نقشه پیدا کنید و به راحتی به لیگ های چمپیون و … برید و جم مخصوص این لول ها رو بدست بیارید.

باید توجه کنید هر چقدر که عدد رو به روی گزینه ی Town Hall Near Edgeبیشتر باشه فاصله تاون هال از گوشه مپ بیشتر میشه

مشاهده تله ها و نیروهای کلن کسل در XMOD با روشی جدید

همان طور که میدانید، در آپدیت جدید ایکس مود، گزینه ای به نام Sandbox reply به این برنامه اضافه شده است که بیشتر افراد با آن آشنایی ندارند. با این قابلیت جدید و کارآمد، می توان تمامی تله ها را در reply حمله های زده شد، مشاهده کرد.
چگونه از طریق Sandbox Reply، تله ها را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده تله ها و نیرو های کلن کسل، باید تمامی مراحل زیر را طی کنید:


1. ابتدا دو گزینه Sandbox attack و Sandbox from reply را در منوی ایکس مود فعال کنید.
2. وارد قسمت کلن وار شوید و گزینه reply فرد مورد نظرتان را بزنید.
3. Reply را تماشا کنید و جای تله ها را به یاد بسپارید و سپس گزینه war map را بزنید.
4. حال به فرد مورد نظرتون با گزینه sandbox attack حمله کنید و از مشاهده تله ها لذت ببرید

* راه حل هایی برای مشکلات XMODGAME

این قسمت را هم برای حل مشکلات ایکس مود گیم گذاشته ایم و مشکلاتی که ممکن است در رابطه با اجرای این برنامه برایتان بوجود بیاید.

- یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برای کاربران ایکس مود پیش می آید نشان ندادنعلامت   در ایکس مود است

برای حل این مشکل برنامه ایکس مود ( چه قدیمی و چه جدید که نصب کرده اید ) را از گوشی خود کاملا پاک می کنید ، گوشی خود را ریستارت می کنید و آخرین ورژن ایکس مود و مود آن را نصب کنید و دوباره برنامه را امتحان کنید .

هر زمان که برنامه کار نکرد و یا بازی کلش آف کلنز آپدیت شد لازم است کهمودجدید را مطابق آنچه که در ابتدای نصب برنامه توضیح دادیم ، آپدیت کنید.

در بعضی مواقع علامت قبلا برای شما می آمد و حالا نمی آید از بازی خارج شوید و دوباره با ایکس مود وارد بازی شوید  و یا گوشی خود را روشن و خاموش کنید و دوباره امتحان کنید ، همچنین چک کنید ببینید مود جدید برای بازی نیامده است .

---------------------------------------

اگر ایکس مود در گوشیمدل سامسونگهمراه بااندروید پنجاجرا نمی شود از این دستورالعمل استفاده کنید: (توجه کنید که ممکن است در بعضی از مدل گوشی ها سامسونگ کار نکند)

Download Odin on your Windows PCat here
Install it
After installing, you will have to download another file that will serve to simplify the BIOS interface of the device:Download
Install it via Odin
Download<This file >from your phone
(If you are using Samsung S4,Download This File)
Turn off your phone, go to Recovery Mode (Hold Volume Up + Power + Home)
Install the zip file you have downloaded at step 5
Restart your phone
Xmodgames should works perfectly now!

---------------------------------------



 دانلود ورژن ایکس مود

2.1.0.XMODGames v

مخصوص اندروید

حجم:   7.2MB 

 

توضیحات:برنامه ای برای هک بازی ها از جمله بازی کلش آف کلنز

تذکر:فایل را از حالت فشرده بیرون آورید.


دانلود ورژن جدید بازی کلش آف کلنز

2.1.0.XMODGames v

مخصوص iOS

حجم:  11.6MB

 

تذکر:فایل را از حالت فشرده بیرون آورید.


برخی از مشکلات ایکس مود گیم از جمله عدم نمایش و عدم اجرای ایکس مود در این صفحه پاسخ داده است .(کلیک کنید)

=====================================

آموزش تصویری استفاده از برنامه ورژن جدید در بازی کلش آف کلنز

1

1

1

1

1

1

1

1

1

مراحل داخل بازی:

1

1

1

1

1

1

1

1

در صورت منتشر شدن نسخه جدید به ما اطلاع دهید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.