iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

نحوه کشتن پکا در کلن کستل حریف !!

در پست های قبل تر نحوه کشتن دراگون یی که از کلن کسل حریف بیرون می آید را توضیح دادیم که چگونه با محاصره کردن آن و با آرچر و ویزارد آنرا نابود کنیم تا استراتژی حمله ما را به هم نزند ، اینبار می خواهیم نحوه کشتن پکا یی که موقع حمله از کسل حریف بیرون می آید را برایتان توضیح دهیم که چگونه سریعتر و با تلفات کمتر او را نابود کنیم پس برای آموزش ، بهادامه مطلبتوجه فرمایید ...

  

وقتی یک پکا از کلن حریف بیرون می آید چه باید کرد ؟

در حالی که اکثر کاربرها برای قوی کردن کسل خود از دراگون استفاده می کنند ولی عده ایی نیز از پکا در کلن خود استفاده می کنند که به نظر من کارایی دراگون بهتره اون هم به دلایل زیر :

  • سرعت پکا نسبت به دراگون کمتر است.
  • پکا فقط نیروهای زمینی را قادر است بزند.
  • پکا ضربه هایش تک هدفی است ولی دراگون می تواند با آتش خود دو یا سه آرچر نزدیک به هم را همزمان بزند.


به همین دلیل توصیه می شود از دراگون در کسل های خود استفاده کنید و البته باید توجه داشت که پکا در برابر حملات با گولم بسیار قدرتمند تر از دراگون عمل می کند و ضربات سنگینی به گولم وارد می کند و می تواند آنها را نصف کند ، به هر حال استفاده از آن یک ریسک است  بنابراین در صورتی که حمله با گولم را انجام می دهید ، توجه خاصی نیز به کسل حریف داشته باشید که پکا در آن نباشد.

 پکا در هر ضربه خود می تواند 950 قدرت ضربه را به دشمن و تجهیزات وارد کند و همگی می دانیم که این چیز کمی نیست و قدرت بالای آن را شما بیشتر درک می کنید.

خارج کردن پکا از کلن کسل حریف

شما باید مانند همیشه اولین کاری که میکنید پکا را از کلن باید بیرون بکشید ( حتما می دانید که پکا یک دختر است ! ) و کلن کسل را باید خالی کنید شما باید مثل حمله مطلبی که در مورد دراگون گفتیم که چگونه آن را از کلن بیرون بکشید و باید آنرا به گوشه های نقشه بکشید که به دور از تجهیزات دفاعی است و سپس آن را نابود می کنیم ، باید مانند آن عمل کنید و خوبی ش این است که اون در کلن کسل تنها است و نیروهای همراهی ندارد به علت فضایی که در کلن می گیرد یا اگر هم باشد نیروهای همراهش کم است.

در تصویر بالا می بینید من از سمت خمپاره انداز برای خارج کردن نیروهای کلن کسل انتخاب کردم و فقط یک هاگ رایدر که از آن سمت رها کنید که البته هاگ هم یکی دو ثانیه خودش بیشتر زنده نمی ماند و فقط نیروهای کلن خارج می شوند .

توجه: البته کمتر کلنی هست که بازیکن ها یک پکا را در کلن کسل خود قرار بدهند چون هزینه و زمان بالایی برای ساخت آن طول می کشد و به دلایل قبل هم که توضیح دادیم  البته این راهنما که نوشتیم برای موقعی است که احیانا پکا از کلن کسل حریف خارج شود این توضیحات هم برای این است که یک موقع با پکا روبرو شدید چه باید کرد.

 حالا شما باید نیروهای کلن کسل را به سمتی ببرید که هیچ ساختمان دفاعی وجود نداشته باشد که معمولا کناره های زمین بهتر است شما چند عدد آرچر یا بربر رها کنید تا پکا و سربازهای دیگه به اون سمت بروند و به سمت نیروهای شما بیایند.

پکا را نابود کنید

بهترین راه برای نابودی پکا نیروهای هوای می باشند و چون دراگون جای زیاد می گیرد بهتر است از چندمینیونبرای نابودی پکا استفاده کنید ، چون پکا هرگز روی نیروهای هوایی شما اثر ندارد و نمی تواند آن را نابود کند ، پس بهترین راه برای نابودی پکا استفاده از مینیون در مکانهای  است که نیروهای دفاعی دشمن در آن منطقه وجود نداشته باشد و دور باشد و در تیررس نباشد ، البته باید به نکات زیر برای نابودی یک پکا با مینیون توجه کنید:
 

  • باید توجه کنید که مینیون های کافی همراه ببرید و به دلیل اینکه زمان در حال سپری شدن است مراقب زمان هم باشید !
  • شما نمی توانید نیرو ها و سرباز های دیگر که زمینی هستند را استفاده کنید چون پکا فورا آن ها را مورد هدف قرار می دهد.

اگرمینیون نداریدپس مجبورید از آرچر های حداقل 20 عدد استفاده کنید که با محاصره پکا در گوشه زمین ، آن کشته خواهد شد .

شما باید سعی کنید پکا ی داخل کسل را حتما نابود کنید ، چون با قدرت ضربه ایی که دارد می تواند جاینت های شما را نابود کند ، پس با مینیون و آرچر های خود که شلیک های سریعی انجام می دهند ، آن را نابود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.