سلام اکثرتون با این چیزایی که الان میگم اشنایی کامل رو دارید ولی خب گفتم بگم که تازه واردا اشنا شن
خب بریم سراغ اصل مطلب!بقیه مطلب در ادامه مطالب...
1.barbar
میشه گفت سربازایه خیلی بی اعصابی هستن !!! و هرچی که جلوشون هست رو نابود میکنن
قابل ارتقاع هست تا لول 7 و اولین سرباز barracksهست که بسیار بسیار پر کار برد هست
2.archer
نیرویه بسیار پر کار بردی هست ولی hpشون کم هست اما یه مزیت دارن که باعث میشه یکی از بهترین نیرو هایه بازی هست اونم اینه که از پشت دیوار ها قابل نابود کردن هدف هستن تا دولایه دیوارو میتونن پشتش رو بزنن قابل ارتقاع تا لول 7
3.goblin
اولین چیزی که goblinها به سراغش میرن منابع طرف هست و تا همه ی منابع طرف رو خالی نکنن به سراغ چیز دیگه نمیرن منابع یعنی(gold mine /elixir colector/gold stroge/elixir storge/dark elixir drill/drak elixir storge/)در واقع goblinها تا تک تک این موارد رو از بین نبرن سراغ چیز دیگه ای نمیرن
4.giant
نیرویه پر کاربردیه ولی بسیار بسیار کند هست و دارایه هوش مصنوعی نسبتا کمی دارن اما hpشون در مقابل defenceکسی که شما بهش اتک میزنین قابل قبوله در واقع giantها بیشتر به کار مشغول کردن دفاعی کسی که بهش حمله میکنین میان اما damageای که به دفاعی ها وارد میکنن هم قابل قبوله
قابل ارتقاع تا لول6 در ضمن giantها اول به سراغ defenceمیرن (دفاع حریف) که خودش مزیت بزگیه که میتونن مدت زیادی دفاع حریف رو خودشون مشغول کنن که باعث میشه نیرو هایی مانند wizardیا goblinبه نحو احسنت کارشون رو انجام بدن ginatها رو بهتره به صورت گروه هایه 5یا 6تایی بفرستین تا اون چیزی رو که میخوایین رو انجام بدن
5.wall breaker
بسیار بسیار پر کاربرد هست چون دیوار هایی که باعث کند شدن حرکت دشمناتون میشن رو میشکنن و به نوعی راه رو برایه سربازاتون هموار میکنن
6.balon
شاید مثل من اولش که balonمیسازید بگید اه اه اه این چی بود دیگه! و خیلی ازش بدتون بیاد
حقم دارید چون شاید کسایی مثل من و شما خوششون نیاد اما صبر کنید! بعضی از نیرو هایی مثل balonلول هایه 1یا 2 یا اش خیلی خوب نیست
ولی اگه به لول 3 یا بیشتر ارتقاعش بدید میبینین که همچینم بد نیست balonها مثل giantها عمل میکنن یعنی به سراغ defence(دفاعی هایه حریف) میرن تقریبا مثل giant ها کند هستن اما پشت دیوار نمیمونن به صورت هوایی حرکت میکنن در کل تو لول هایه اولیه شاید زیاد حالب نباشه اما خب بعد ارتقاع به لول هایه بالاتر خوب میشه پیشنهاد من اینه که اگه به طور مثال با 30تا بالون اتک میدین سعی کنید یه چیز هوایی دیگه یا اول archer towerو air defenceو wizard towerرو نابود کنین چون اگه این کارو نکنین میتونن نیرو فوق العاده وحشتناکی به بالون هاتون وارد کنن که خیلی ناراحت کنندس هرچند با healer spellشاید بشه که این نیرو وارد نشه اما اگه اون سه تا دفاعی رو نابود کنین خیالتون راحته درضمن سعی کنید که بالون ها هم مانند giantبه صورت گروهی بفرستین
قابل ارتقاع تا لول 6
7. wizard
و اما میرسیم به نیروویی که خیلیا مثل من شیفته این نیرو میشن ! تو همون استفاده اولیه
میشه گفت rangeکمی دارن نسبت به بقیه نیرو ها دارن اما این چیزی از ارزش هایه این نیرو کم نمیکنه! نسبت به پولی که میدید به wizardها خیلی بیشتر گیرتون میاد چون damage ای که به هدف وارد میکنه واقعا وحشتناکه ! کافیه یک بار امتحان کنید تا بفهمید چی میگم! قابل ارتقاع تا لول 6 هستش
و برخلاف بسیاری از نیرو ها هوش مصنوعی بسیار بسیار خوبی داره تنها بدی این نیرو مدت زمان ساختش هست که 8دقیقه طول میکشه تا قبل اپدیت 4 دقیقه بود که نمیدونم چرا مسئولین باز به همون 8 دقیقه برگردوندش پیشنهاد میشه ویزارد هارو پشت giantها بفرستین که کارشون رو درست انجام بدن چون hpکمی دارن و با چند تیر نابود میشن به نظر من بسیار نیرویه خوبیه
8.healer
نیرویی که هوش مصنوعی کمی داره که تو این اپدیت جدید کمی باهوش تر شده مدت زمان 15دقیقه طول میکشه ساختش و بیشتر برایه جان رسانی به ginatها هر نیرویه زمینی هست توجه داشته باشید که healerها نمیتونن به نیرو هایی مثل dragon جون بدن damagiهم به هیچ چیزی وارد نمیکنن و فقط کارشون healدادن به نیرو هایه زمینی شما است ولی خودشون به صورت هوایی حرکت میکنن یه چیزم بگم که سعی کنید قبل وارد کردن healerبه صحنه نبرد حتما air defenceهارو نابود کنین چون اگه دست air defenceبه healerبرسه میتونه حمله شمارو از هم بپاشونه پس حواستون باشه
قابل ارتقاع تا لول 4
9.dragon
نیرویی هست که اکسیر زیادی حتی تو لول هایه اولیه ازتون میبره به صورت هوایی حرکت میکنه air defenceها خیلی وحشتناک میزننشون سعی کنید که اول air defenceرو نابود کنین به دراگون هارو بفرستین قابل ارتقاع تا لول 4 هستن و یه چیزم بگم که هوش مصنوعی بسیار بسیار بسیار پایینی دارن ولی hpو damageشون خیلیه که همین امر این نیرو رو سطحش رو بالاتر اوورده
10.p.e.k.k.a
مثل dragonمیمونه البته زمینیش! با این تفاوت که air defenceها باهاش کاری ندارن اما چیز هایه دیگه این مثل conon یا hidden teslaمیتونن بزننش!
hidden teslaها نیرویه بسیار زیادی به p.e.k.k.aها وارد میکنن
قابل ارتقاع تا لول 5
اینم مشخصات این 10 نیرو
.barbar
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 | Level 5 | Level 6 | Level 7 |
سطح (لول) | مقدار نیرویی که به هدف در هر لول وارد مکیند | مقدار جان در هر لول | مقدار هزینه در هر لول![]() | مقدار هزینه برایه ارتقاع![]() | مقدار لول Laboratory | مقدار زمان ارتقاع در هر لول از یک تا هفت |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | 45 | 25 | N/A | N/A | N/A |
2 | 11 | 54 | 40 | 50,000 | 1 | 6 hours |
3 | 14 | 65 | 60 | 150,000 | 3 | 1 day |
4 | 18 | 78 | 80 | 500,000 | 5 | 3 days |
5 | 23 | 95 | 100 | 1,500,000 | 6 | 5 days |
6 | 26 | 110 | 150 | 4,500,000 | 7 | 10 days |
7 | 30 | 125 | 200 | 6,000,000 | 8 | 14 days |
archer.
هدف مورد علاقه | نوع اتک | مقدار فضایی که اشقال میکند | مدت زمان ساخت | سرعت | سرعت حمله | لول مورد نیازسربازخانه | مقدارفاصله ای که میتواند هدف را نشانه گیرد |
---|---|---|---|---|---|---|---|
None | Ranged (Ground & Air) | 1 | 25s | 24 | 1s | 2 | 3.5 tiles |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 | Level 5 | Level 6 | Level 7 |
Level | Damage per Second | Hitpoints | Training Cost ![]() | Research Cost ![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | 20 | 50 | N/A | N/A | N/A |
2 | 9 | 23 | 80 | 50,000 | 1 | 12 hours |
3 | 12 | 28 | 120 | 250,000 | 3 | 2 days |
4 | 16 | 33 | 160 | 750,000 | 5 | 3 days |
5 | 20 | 40 | 200 | 2,250,000 | 6 | 5 days |
6 | 22 | 44 | 300 | 6,000,000 | 7 | 10 days |
7 | 25 | 48 | 400 | 7,500,000 | 8 | 14 days |
.goblin
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 | Level 5 | Level 6 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Movement Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Resources Damage(x2) | Melee (Ground Only) | 1 | 30s | 32 | 1s | 3 | 0.4 tiles |
Level | Damage per Second | Damage per Second on Resources | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | 22 | 25 | 25 | N/A | N/A | N/A |
2 | 14 | 28 | 30 | 40 | 50,000 | 1 | 12 hours |
3 | 19 | 38 | 36 | 60 | 250,000 | 3 | 2 days |
4 | 24 | 48 | 43 | 80 | 750,000 | 5 | 3 days |
5 | 32 | 64 | 52 | 100 | 2,250,000 | 6 | 5 days |
6 | 42 | 84 | 68 | 150 | 4,500,000 | 8 | 10 days |
giant
![]() | ![]() | 2m | 12 | 2s | 4 | 1 tile |
Level | Damage per Second | Damage per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | 22 | 300 | 500 | N/A | N/A | N/A |
2 | 14 | 28 | 360 | 1,000 | 100,000 | 2 | 1 day |
3 | 19 | 38 | 430 | 1,500 | 250,000 | 4 | 2 days |
4 | 24 | 48 | 520 | 2,000 | 750,000 | 5 | 3 days |
5 | 31 | 62 | 670 | 2,500 | 2,250,000 | 6 | 5 days |
6 | 43 | 86 | 940 | 3,000 | 6,000,000 | 7 | 10 days |
wall breaker
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 | Level 5 | Level 6 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Walls (Damage x40) | Area Splash 2 Tile Radius (Ground Only) | 2 | 2m | 24 | 1s | 5 | 1 tile |
Level | Damage | Damage vs. Walls | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 12 | 480 | 20 | 1,000 | N/A | N/A | N/A |
2 | 16 | 640 | 24 | 1,500 | 100,000 | 2 | 1 day |
3 | 24 | 960 | 29 | 2,000 | 250,000 | 4 | 2 days |
4 | 32 | 1280 | 35 | 2,500 | 750,000 | 5 | 3 days |
5 | 46 | 1840 | 42 | 3,000 | 2,250,000 | 6 | 5 days |
6 | 60 | 2400 | 54 | 3,500 | 6,750,000 | 8 | 10 days |
Wall Level | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Wall BreakerLevel | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 9 | 12 | 15 |
2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 5 | 7 | 9 | 11 | |
3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 5 | 6 | 8 | |
4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | |
6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
balon
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 | Level 5 | Level 6 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range | Death Damage Radius |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Defenses | Area Splash 1.2 Tile Radius (Ground Only) | 5 | 8m | 10 | 4s | 6 | 0.5 tiles | 1.2 tiles |
Level | Damage per Second | Damage per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 100 | 150 | 2,000 | N/A | N/A | N/A |
2 | 32 | 128 | 180 | 2,500 | 150,000 | 2 | 1 day |
3 | 48 | 192 | 216 | 3,000 | 450,000 | 4 | 2 days |
4 | 72 | 288 | 280 | 3,500 | 1,350,000 | 5 | 3 days |
5 | 108 | 432 | 390 | 4,000 | 2,500,000 | 6 | 5 days |
6 | 162 | 648 | 545 | 4,500 | 6,000,000 | 7 | 10 days |
wizard
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 | Level 4 | Level 5 | Level 6 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Movement Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
None | Area Splash 0.3 Tile Radius (Ground & Air) | 4 | 8m | 16 | 1.5s | 7 | 3 tiles |
Level | Damage per Second | Damage per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50 | 75 | 75 | 1,500 | N/A | N/A | N/A |
2 | 70 | 105 | 90 | 2,000 | 150,000 | 3 | 1 day |
3 | 90 | 135 | 108 | 2,500 | 450,000 | 4 | 2 days |
4 | 125 | 187.5 | 130 | 3,000 | 1,350,000 | 5 | 3 days |
5 | 170 | 255 | 156 | 3,500 | 2,500,000 | 6 | 5 days |
6 | 180 | 270 | 164 | 4,000 | 7,500,000 | 8 | 14 days |
healer
![]() | ![]() |
Level 1 & 2 | Level 3 & 4 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Movement Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
None | Heal Splash 2 Tiles Radius (Ground Only) | 14 | 15m | 16 | 0.7s | 8 | 5 tiles |
Level | Heals per Second | Heals per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 35 | 25 | 500 | 5,000 | N/A | N/A | N/A |
2 | 42 | 29 | 600 | 6,000 | 750,000 | 5 | 3 days |
3 | 55 | 39 | 840 | 8,000 | 1,500,000 | 6 | 5 days |
4 | 71 | 50 | 1176 | 10,000 | 3,000,000 | 7 | 7 days |
dragon
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 | Level 2 | Level 3 | Level 4 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
None | Area Splash 0.3 Tile Radius (Ground and Air) | 20 | 30m | 16 | 1.5s | 9 | 3 tiles |
Level | Damage per Second | Damage per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 140 | 210 | 1,900 | 25,000 | N/A | N/A | N/A |
2 | 160 | 240 | 2,100 | 30,000 | 2,000,000 | 5 | 7 days |
3 | 180 | 270 | 2,300 | 36,000 | 3,000,000 | 6 | 10 days |
4 | 200 | 300 | 2,500 | 42,000 | 8,000,000 | 8 | 14 days |
p.e.k.k.a
![]() | ![]() | ![]() |
Level 1 | Level 2 | Level 3 |
![]() | ![]() |
Level 4 | Level 5 |
Preferred Target | Attack Type | Housing Space | Training Time | Movement Speed | Attack Speed | Barracks Level Required | Range |
---|---|---|---|---|---|---|---|
None | Melee (Ground Only) | 25 | 45m | 16 | 2.5s | 10 | 0.8 tiles |
Level | Damage per Second | Damage per Attack | Hitpoints | Training Cost![]() | Research Cost![]() | Laboratory Level Required | Research Time |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 240 | 600 | 2,800 | 30,000 | N/A | N/A | N/A |
2 | 270 | 675 | 3,100 | 35,000 | 3,000,000 | 6 | 10 days |
3 | 300 | 750 | 3,500 | 40,000 | 6,000,000 | 6 | 12 days |
4 | 340 | 850 | 4,000 | 45,000 | 7,000,000 | 8 | 14 days |
5 | 380 | 950 | 4,500 | 50,000 | 8,000,000 | 8 | 14 days |
خب اینم از اموزش این بار! امید وارم خوشتون امده باشه و لذت کافی رو برده باشین
اگه کمو کسری میبینید یا بعضی از کلمات رو تو جدول ها معنی نکردم به بزرگی خودتون ببخشید.نظر فراموش نشه...