iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز
iran4clash

iran4clash

مرجع بازی کلش آف کلنز

آموزش پیدا کردن تاریخ ساخت بازی کلش آف کلنز

برای احراز هویت و برگرداندن کلش آف کلنز Save نشده و همچنین بازی های هک شده یکی از مهمترین سوالاتی که سوپرسل می پرسد تاریخ ساخت بازی است و خوب خیلی ها هنگام ساخت بازی اصلا توجهی به تاریخ آن نمی کنند و بازی خود را ماه ها و سال ها بازی می کنند و این تاریخ به فراموشی سپرده می شود،از این رو روشی را برای گوشی هایی که ازسیستم عامل iOSو همچنینسیستم عامل Androidاستفاده می کنند ، را آموزش می دهیم تا این مشکل بزرگ حل شود ، پس همین الان به بازی خود بروید و مطابق آموزش های زیر تاریخ ساخت بازی خودتان را ببینید و آنرا یادداشت نمایید ، تا اگر روزی بازی شما دچار مشکل شد ، بتوانید آنرا بازیابی نمایید ، برای آموزش بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

  


ابتدا به نحوه آموزش در اندروید می پردازیم و سپس در پایین صفحه آموزش برای iOS را گذاشته ایم :

نحوه پیدا کردن تاریخ نصب بازی کلش آف کلنز در سیستم عامل Android


+ ابتدا وارد بازی کلش آف کلنز می شویم و مطابق تصویر زیر بر روی آدمک راهنمای بازی کلیک می کنیم !

+ پنجره ای بنام Achievements برایمان باز می شود و مطابق شکل زیر بر روی دکمه سبز رنگ Achievements که در زیر قرار دارد و با علامت فلش برایتان مشخص کرده ایم ، کلیک می کنید .

+از پنجره باز شده که همه دستاورد های شما (Achievements) را نشان می دهد ، قسمت :

Bigger Coffers - Upgrade a Gold Storage To Level 2

را پیدا کرده و بر روی آن کلیک می کنیم ، کنار آن نیز تاریخی مشاهده می کنیم .

+ با کلیک کردن بر روی آن می توانید تاریخ تقریبی ساخت بازی کلش آف کلنز خودتان را ببینید ! 

 توجه- این تاریخ یک تاریخ تقریبی است و مورد قبول سوپر سل خواهد بود بنابر این هنگام پاسخ گویی به سوپر سل باید این جمله را به انگلیسی نوشت  که به جایتاریخ ساخت بازی، تاریخ خودتان را مطابق آموزش بالا می نویسید.

 تاریخ ساخت بازیI Think It Is


نحوه پیدا کردن تاریخ نصب بازی کلش آف کلنز در سیستم عامل iOS


- دکمه HOME گوشی اپل خود را بزنید و از میان برنامه های موجود برنامه Game Center را که به شکل چند توپ رنگی است را کلیک کنید.

- بر روی گزینه Games که توپ صورتی رنگ است کلیک کنید.

- در صفحه باز شده تمام بازی هایی را که تا به حال نصب کرده اید و با Apple ID در مرکز Game Center بازی و Save کرده اید نمایان می شود.

- روی آیکون بازی Clash Of Clans کلیک کنید.

- وارد قسمتAchievementsمی شوید

و اولین گزینه که نوشته است Bigger Coffers (Upgrade a Gold Storage To Level 2)dکلیک می کنیم.

- پنجره کوچکی باز می شود که گزینه Shere آبی رنگ بزرگی هم دارد و مطابق شکل است ، که تاریخ یی نوشته شده است . که در تصویر مال من تاریخ 7 Apr 2015 می باشد !

 توجه- این تاریخ یک تاریخ تقریبی است و مورد قبول سوپر سل خواهد بود بنابر این هنگام پاسخ گویی به سوپر سل باید این جمله را به انگلیسی نوشت  که به جایتاریخ ساخت بازی، تاریخ خودتان را مطابق آموزش بالا می نویسید.

 تاریخ ساخت بازیI Think It Is


نکته: برای پیدا کردن این تاریخ باید حتما Apple ID خودتان که بازی روی آن Save می باشد ، در قسمت Setting گوشی و قسمت Game Center وارد شده باشد و همچنین بهرنگ آبیباشد تا Game Center فعال بشود.

اپل آیدی و جیمیلتان باید مطابق شکل وارد شده باشد و آبی رنگ و فعال باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.